مریم مسیح

چه جالب

مریم مسیح

 

دیدم که همه ی بستگانم مُردند

و من

(بعد از اینکه دیدم ماشین به کجا فرار کرد،

                        به کجا فرار کرد؟)

                      روی جنازه ها راه افتادم

گریه نمی کردم اصلا / راه می رفتم

جنازه ها بالای قلب من دراز کشیده بودند

دیدم دیدم دیدم

             دیدم که همه مُردند

وَ من یک قلب داشتم  فقط یک قلب

نتیجه؟

       بالای قلب من

             فقط یک جنازه دراز کشیده

                                 خیلی دراز کشیده

 

بعداً متوجه می شوید خانم ها آقایان!

             که همه ی بستگان من، فقط یک نفر است

                                                 که مرده بود

و من بعد از این تصادفِ جالب!

        بالای قلبم

                    کنار او دراز کشیدم

                                             خیلی دراز کشیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.lyly.persianblog.com

کتاب کاش ممنوع نبودیم ما رو تازه خریدم. خیلی هم از شعرهاش خوشم نیومد بنظرم زیادی پیچیده کرده مفاهیم رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد